У Правац школи процес учења не почиње док код ученика није развијено интересовање према предмету учења. Овоме се посвећује највећа пажња, а у складу са тим шта се учи, бира се и најадекватнији облик наставе. Ма који облик учења да је у питању, наши ђаци у њему увек имају активну улогу, а наставници су им сарадници на путу сазнања.
Сигурно и подстицајно окружење
Правац школа је заједница образовања – проактивна и сарадничка група која дели заједнички интерес за рани развој и образовање деце.
У заједници образовања деца се подстичу да постављају питања, анализирају проблеме и траже креативна решења. Деца уче како да комуницирају, деле идеје, преузимају одговорност и раде заједно на решавању проблема.
У Правац школи ствара се и одржава снажна повезаност између ученика, наставника, родитеља и других релевантних учесника у образовном процесу.
Правац у природу
У Правац школи се често организује настава у природи. У природном окружењу повезују се различити предмети и наставне јединице, што чини облик ситуационог учења које је у складу са дечјим природним обликом учења.
Правац наука
У Правац школи активности су усмерене на примену научних и математичких принципа у реалном свету. На тај начин деци се помаже да разумеју практичну примену стечених знања.
Правац уметност
Деца имају прилику да користе својуи креативност и машту како би створили нове идеје, дизајне и пројекте. Комбинацијом науке и уметности подстиче се иновативност и оригиналност.
Више о вредностима Правац школе прочитајте овде овде.